Objednávka on-line v KINKA
Proces objednania v on-line obchode KINKA prebieha v následných krokoch:
Krok 1: Zadanie Vašich zákazníckych údajov
Ak nemáte vytvorený osobný účet KINKA
Ak ešte nemáte vytvorený osobný účet KINKA, môžete si ho zriadiť počas procesu objednávania alebo uskutočniť jednorazovú objednávku. Pri jednorazovej objednávke sú povinnými údajmi oslovenie, meno, priezvisko, adresa, e-mailová adresa a telefónne číslo.
Ak máte vytvorený osobný účet KINKA
Ak máte vytvorený osobný účet, kliknite na tlačidlo „Prihlásiť“. Vaše údaje sa po zadaní Vašej e-mailovej adresy a hesla automaticky doplnia. V prípade potreby ich, prosím, opravte.
Krok 2: Zadanie dodacej adresy
V tomto kroku si zvolíte želanú dodaciu adresu: dodanie na fakturačnú adresu, dodanie na inú dodaciu adresu, alebo prevzatie objednávky dodanej do predajne.
Krok 3: Výber spôsobu platby
Ponúkame rôzne možnosti platby: platba na dobierku kurierovi, platba platobnou kartou kuriérovi pri osobnom odbere, platba bankovým prevodom vopred na základe faktúry..
Krok 4: Kontrola údajov a odoslanie objednávky.
Na stránke s prehľadom objednávky sa Vám ešte raz zobrazí Vaša kompletná objednávka. Skontrolujte si, prosím, správnosť všetkých uvedených údajov.
Kliknutím na tlačidlo "Zmeniť" môžete v prípade potreby zmeniť Vašu fakturačnú alebo dodaciu adresu, spôsob platby alebo počet objednaných výrobkov.
Kliknutím na tlačidlo "Zrušiť" môžete výrobok z Vášho nákupného košíka odstrániť.
Na stránke s prehľadom objednávky sa Vám ešte raz zobrazí termín dodania, informácia, či je výrobok možné darčekovo zabaliť, a celková cena Vašej objednávky vrátane poštovných nákladov.
Pred odoslaním objednávky si, prosím, prečítajte naše Všeobecné obchodné podmienky.
Ak je všetko v poriadku, odošlite svoju objednávku stlačením tlačidla "Záväzne objednať s povinnosťou platby". Vzápätí dostanete na svoju e-mailovú adresu potvrdenie o prijatí objednávky.
Môžem zmeniť odoslanú objednávku?
Vo Vašom online účte KINKA máte k dispozícii prehľad Vašich objednávok. V Prehľade objednávok vidíte stav a ďalšie detaily Vašich aktuálnych objednávok.
Môžem zmeniť odoslanú objednávku?
Zmena alebo zrušenie Vašej objednávky z technických dôvodov nie sú možné.
Ak si výrobok neželáte z dôvodu vady máte čas 14 dní na to, aby ste nám ho poslali naspäť alebo vrátili v prevádzke KINKA. Ďalšie informácie nájdete v sekcii Vrátenie tovaru.
Objednávka cez telefón
Výrobky z e-shopu KINKA si môžete objednať aj telefonicky.
Naša zákaznícka linka 0951 021 891 je Vám k dispozícii v dňoch pondelok – piatok v čase od 8:00 do 16:00 hod.
Objednávka s osobným odberom v kamennom obchode KINKA
Objednajte si a nechajte si svoju objednávku doručiť do predajne KINKA na osobný odber.
Keď bude Vaša objednávka v obchode pripravená, budete o tom informovaný e-mailom resp. SMS. Ak ste v procese objednávania e-mailovú adresu nezadali, budete informovaný prostredníctvom SMS správy. Tovar si môžete vyzdvihnúť do 7 dní odo dňa zaslania SMS správy.
Dodacia lehota je 4-6 pracovných dní. Tovar zaplatíte pri prevzatí platobnými prostriedkami akceptovanými v obchode. Tovar si v predajni KINKA môžete vyzdvihnúť do 7 dní.
Pri osobnom odbere v kamennom obchode si prosím prineste potvrdenie o prijatí objednávky, ktoré sme Vám poslali bezprostredne po nákupe. Vytlačte si ho alebo uložte do mobilného telefónu. Predídete tým nezrovnalostiam pri preberaní tovaru.
Objednávka tovaru s dodaním na Vami určenú dodaciu adresu
Tovar Vám radi doručíme na Vami určenú dodaciu adresu.
Dodanie tovaru sa uskutoční prostredníctvom nášho zmluvného prepravcu.
Možnosti dodania tovaru
Kuriérom na zvolené miesto dodania
Zásielku Vám doručíme prostredníctvom kuriéra spoločnosti DPD s.r.o. na zvolené miesto dodania. Tovar je kuriérom doručovaný počas pracovných dní.
Dodacia lehota je 4 až 6 pracovných dní. Dodacia lehota objednaného tovaru sa zobrazí v nákupnom košíku a pri telefonickej objednávke Vám bude osobne oznámená našim spolupracovníkom. Ak ste uviedol/-la Vašu emailovú adresu, pošleme Vám potvrdenie o objednávke, v ktorom bude dodacia lehota taktiež uvedená. Na Váš email môžeme posielať aj ďalšie informácie týkajúce sa Vašej objednávky v e-shope, napr. potvrdenie o odoslaní tovaru alebo potvrdenie o vrátení tovaru. Spolu s informáciou o odoslaní zásielky Vám pošleme odkaz na partnerské stránky, na ktorých môžete sledovať cestu Vašej zásielky.
Dodanie na inú dodaciu adresu
Inú dodaciu adresu môžete zvoliť v druhom kroku objednávky "Dodacia adresa". Fakturačná aj dodacia adresa budú zobrazené v potvrdení prijatia objednávky, ktoré Vás zašleme e-mailom po dokončení objednávky.
Informácia o nedostupných výrobkoch
Ak sa vo výnimočnom prípade stane, že Vami objednaný výrobok je nedostupný, budeme Vás o tom informovať e-mailom.
Doručenie do obchodu - Objednať a Vyzdvihnúť
Všetky výrobky si môžete objednať na svoje meno do kamenného obchodu KINKA a taktiež si ich tam vyzdvihnúť..
Dodacia lehota
Dodacia lehota je zvyčajne 4 až 6 pracovných dní od objednania tovaru.
Možnosti platby
Tovar zaplatíte pri vyzdvihnutí platobnými prostriedkami akceptovanými v danom obchode.
Vyzdvihnutie objednávky
Ak ste v procese objednávania zadali svoj email, po odoslaní objednávky obdržíte potvrdenie o prijatí objednávky. Akonáhle bude Vaša objednávka pripravená na osobný odber, budete informovaný prostredníctvom e-mailu. Tovar si v obchode KINKA môžete vyzdvihnúť do 7 dní od doručenia objednávky do obchodu.
Ak ste v procese objednávania e-mailovú adresu nezadali, budete informovaný prostredníctvom SMS správy. Tovar si môžete vyzdvihnúť do 7 dní odo dňa zaslania SMS správy.
Pri osobnom odbere v kamennom obchode si prosím prineste potvrdenie o prijatí objednávky, ktoré sme Vám poslali bezprostredne po nákupe. Vytlačte si ho alebo uložte do mobilného telefónu. Predídete tým nezrovnalostiam pri preberaní tovaru.
Osobný odber nie je možný ak sa jedná o veľkorozmerný tovar (napr. nábytok), partnerské akcie a iný vybraný tovar. Venujte, prosím, pozornosť údajom uvedeným na príslušnej stránke detailu výrobku v časti Objednanie a doručenie.
Objednávka mimo Slovenskej republiky
Objednávka mimo Slovenskej republiky nie je možná. Sortiment z e-shopu KINKA, je možné objednávať a dodávať len v rámci príslušnej krajiny.
Rozdelenie objednávky
V niektorých prípadoch je z technických alebo logistických dôvodov možné, že Vám pre rýchlejšie vybavenie Vašej objednávky pošleme informáciu, ktoré výrobky sú k dispozícii ihneď a ktoré nie. Výrobky, ktoré nie sú k dispozícii ihneď Vám pošleme v samostatnej zásielke neskôr. V každom prípade Vám budeme účtovať poštovné a balné iba raz. Dostanete od nás emailovú správu s potvrdením o odoslaní objednávky a jej rozdelení do jednotlivých zásielok.
Spôsoby platby
V e-shope KINKA ponúkame nasledovné spôsoby platby:
- Platba vopred bankovým prevodom na základe faktúry
- Platba na dobierku
- Platba v hotovosti pri osobnom odbere v prevádzke
Platobné údaje :
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Číslo účtu: 51 4994 4600/0900
IBAN: SK79 0900 0000 0051 4994 4600
SWIFT: GIBASKBX
KINKA si vyhradzuje právo v jednotlivých prípadoch vylúčiť určité spôsoby platby. Pri osobnom odbere môžete platiť iba v hotovosti .
Platba na dobierku
Za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí buď v hotovosti alebo platobnou kartou. Platba pri doručení na dobierku je súčasne celková finálna suma za tovar.
Platba v hotovosti pri osobnom odbere
Za tovar zaplatíte pri jeho osobnom prevzatí v predajni. Pri osobnom odbere je možné platiť v hotovosti .
Platba vopred bankovým prevodom
Platba bankovým prevodom je spôsob platby vopred t.j. tovar je odoslaný po pripísaní
peňažných prostriedkov na účet KINKA. Všetky informácie ohľadom platby bankovým prevodom Vám budú zaslané e-mailom po zadaní objednávky. Upozorňujeme, že tovar bude rezervovaný jeden týždeň.
.